Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Yabadabadoo

Okej, skypningen gick inte som plannerat, men vi fick skypat nu i alla fall och det var coolt. Var i stora staden Kungsbacka med Thilda och Dagge under dagen och det var mycket trevligt. Vi drack fanta exotic på McDonalds och åt kakor och mackor på Linneas och bara pratade, skrattade och fick köpt lite bra saker. (Som jag inte kan berätta vad... hehe) Men ni får veta, sen.
Marcus ska komma hit snart tror jag, så det ska bli mysigt, känns som om det var en vecka sedan vi träffades, men det var ju faktiskt i förrgår. Vi får väl leta fram någon bra film och bara njuta av att vara med varandra nu. Vad mer kan man göra? Nu ska jag nog bara sätta mig och vänta och se på någon film eller något för att fördröja tiden. Haha, jag gillar film.

Godnatt.

Postat av: frida liljeberg

du kan se vilka du kommer gå med på lbs på adela. klasslistan för ettorna finns där!

2010-08-10 @ 21:36:17
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-