Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Texas

Yepp, vi gick upp 2.45 imorse och var på flygplatsen tre timmar innan planet lyfte, det var en halvtimma försenat också det blev att vänta, men vi spelade kort och åt choklad, det var mysigt.
Sedan tog vi ett skupmigt plan till Philadelphia och där åt vi frukost på flygplatsen innan vi gick på planet till Dallas. På flygplanet sov jag knappt något, så jag är gaaaaanska tröttjust nu, med tanke på att jag mötte familjen på flygplatsen, mycket känslor, jag ringde hem till Sverige när jag kom fram till huset, mycket känslor, jag däckade i deras soffa i några timmar, vaknade upp, och så åkte vi med deras kompisar och åt middag på Texas Roadhouse lite längre bort, nu ska jag sova, för imorgon kommer massor av folk hit som tydligen vill träffa mig och dom har ordnat ihop en liten fest för mig. Vi hörs imorgon någon gång då antagligen. I'm going to bed now.


Postat av: linda

Hej! HOppas allt är bra :d lustigt, vi åkte också till roadhouse och åt middag haha :o

/Linda

2010-08-21 @ 13:16:15
URL: http://inthestates.blogg.se/
Postat av: frida

vem är hon lauren? hon var ju och hämtade dig och allt (såg på facebook)

2010-08-21 @ 14:59:00
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Dagge

Nice att du är framme ! :D♥

Haha va sööta dom är(: Med skyltar och grejer(:

Lägg upp bilder från festen sen? Gulligt att dom fixar partajj åt dig (; haha(:♥

Saknar dig♥

2010-08-21 @ 16:48:39
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-