Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Saturday!

Det var väldigt skönt att sova länge, behövde en Emma som har gått upp 5.30 varje dag och inte kommit i säng förrän 11-halv 12 vissa dagar. Men jag har vant migvid tiden nu antar jag. Teorin med att vänja sig vid tidsskillnader är ju att så många timmar det tog att flyga, så många dagar tar det innan man har vant sig. Men det är väl bara om man flyger åt väst eller öst? Haha jaja, det har gått mer än 9 dagar nu så anledningen till att jag är trött är väl att jag inte har sovit ordentligt. Men nu är klockan snart halv 11 här och vi ska på möte idag där jag ska få träffa lite andra utbytesstudenter i området. Det ska bli kul hoppas jag, att prata med andra i samma situation, det är bara dem som kan förstå riktigt tror jag.

Nu måste jag verkligen duscha!

Postat av: frida

duscha lungt

2010-08-28 @ 18:21:06
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: frida

lugnt* ):

2010-08-28 @ 18:21:40
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-