Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Saknar mobilkamera

Tänk om jag skulle haft mobilkamera, då hade ni fått bilder från i måndags med Johanna, igår med Thilda och Dagge och idag när jag var med Olivia. Nähä... Men nu lägger jag ut lite gamla bilder på människorna istället, för att de har gjort mina dagar bra, Marcus kom hit igår också och vi tittade på film och kittlades. Det gjorde mig på väldigt bra humör. Okej, om ni är med på bilderna här, tack för allt ni har gett mig och för att ni finns där. Jag har inte märkt det så självklart som nu, men jag lever i mitten bland världens bästa människor och jag är så lycklig att jag har fått så många riktigt riktigt bra vänner och världens bästa pojkvänn. Jag har världens bästa familj och jävlar vad jag kommer sakna er alla när jag åker.

Klicka på bilderna för att se dem större!








Ni är bäst !

Postat av: Dagge

Tack för allt♥

2010-08-11 @ 23:58:22
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-