Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Okej, jag måste börja uppdatera bättre.

Jag har beställt klipptid nu i alla fall. Måndag klockan 1 Emma (skriver för att komma ihåg det) ska du till Kungsbacka och klippa dig.

Vet ni vet ni?
Jag har fått post !





Texten lyder:

Heeeej Emma !
Jag är i Kroatien nu om du hade glömt...
Hahaha moget att skicka ett kort till sig själv? :)
Puss & Kram
Jag saknar godis...
Ses Snart!


Och ja, för er som också har fått samma kort, tror det är två eller tre personer, så orkade jag inte välja olika kort, men känn er speciella ändå tycker jag. Och för er som inte fick ett, så tycker jag om er ändå ska ni veta.

Haha, nu ska jag snart börja lägga upp massa bilder igen, bloogginlägget kommer bli det längsta som någonsin gjorts antagligen, men jag lägger ut lite i taget skulle jag tro. Kommer nog ut en del ikväll, så håll tummarna och kika in om några timmar tycker jag! Då blir det Berlin och Prag bilder så det svämmar över.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-