Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag är kär i en ängel

Har faktiskt (det måste vara ett mirakel) lärt mig vart alla sater ligger. Men jag kan dock inte stava dem, och huvudstäderna har jag inte ens börjat på, men jag tycker att jag var duktig som lärde mig alla. Testa själva hur mycket ni kan HÄR. Jag fick 100 % korrekt.

Nu är det snart dax för middag här, jag är hungrig, så det passar ju utmärkt. Thumbs up!


Passande töja också, för jag åt mjölk och kakor innan! Eller... det var igår. Men ändå. Mums!

Postat av: Daaggeee

Jag fick nog 100% Inkorrekt :D

Herregud.. Ja va så dålig.. Helt sjukt.. Blev helt överlycklig när ja lyckades hitta New York på första försöket.. Hahaha

2010-08-27 @ 07:23:05
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Anna

Det blev inte många rätt för mig heller. Tänk att jag kunde faktiskt detta för en massa år sedan. Lycka till Emma på ditt test! Kram M

2010-08-27 @ 08:23:16
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-