Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I ♥ NY

Ont i nacken av att titta uppåt, skavsår, trött, fötterna värker men det var värt det. Ni får bilder med lite bildtext från dagen, eftersom att jag ändå tar kort på allt. Haha.


Okej, vi började med att åka en guidad buss till och genom New York från åtta till ett. Såhär såg det ut:

Broadway:



Central Park:

Crocodile Dundee hotellet !


Mest kända kyrkan i New York (På 5th AV)




Rockefeller Centre (dit, längst upp, åkte vi upp sedan)

Times Square:




Vänner huset!



Little Italy:


China Town:





Grand Central Station:

Där vi också åt lunch på undervåningen.



Rockefeller Tower, Top of the rock:



Times Square:


Sedan gick vi in på Madame Tussauds.



Michael Jackson.


Olivia och John Travolta.


Emma, Johnny Depp och Alice.


Miley Cyrus.


Ozzy och Jag.


Brad Pitt i egen hög person.


Obama.


Robert Pattinson.


Elvis Presley.


Jerry Lee Lewis.


Johnny Cash.


The Beatels.


Bruce Springsteen.


Jerry Springer.


Spice Girls.


Detta var på Times Square, den röda ringen visar mig.



NBA Store:




New York var verkligen vackert, imorgon bär det av tidigt igen, då får vi se massa annat vi inte hann se idag. Och massor av shopping, hehe.

Nu måste jag sova. Tänker på er hela tiden, ni finns med mig.
Godnatt!

Postat av: Mamma

Underbara bilder! Kul att få vara med på din resa i NY. Kram

2010-08-19 @ 07:14:49
Postat av: Dagge

Åååh va många fina bilder ! :D Keep em' going (;

Ååååh du får mig att vilja åka till New York ännu mer, åååh va ja älskar den staden♥

Shoppa loss åt mig på Forever 21 okej?♥

2010-08-19 @ 07:31:15
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Mathias

Happy Thoughts

2010-08-19 @ 09:42:45
Postat av: Mathias

Hej, nu är jag i skolan. Fina bilder, du gör så att jag också vill åka till ny. Ha det bra SeS

2010-08-19 @ 09:45:23
Postat av: Olivia

gosh vad fina bilder <3 miley cyrus såg sjukt fejkad ut.. men ååh robert <3 din jefel! shoppa loss för mig på forever också!! underbar affär <3 I love you, PUSS

2010-08-19 @ 13:30:09
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Tony

Fint foto av Ozzy och dig.

Du vet väl att det är min idol /Pappa

2010-08-19 @ 14:03:35
Postat av: Jennifer

Vad fina bilder Emma! Hoppas du får det skitkul i USA nu, ska bli spännande att följa dig! (behöver väl inte säga ta mycket kort, det lär du ju göra ändå om jag känner dig rätt) ;)

2010-08-19 @ 16:12:42
URL: http://jenniferellinor.blogg.se/
Postat av: "Tvilling mamman" Tia :-)

Du ser ut att ha det bra! Jag som aldrig drömt om NY vill dit nu efter att ha sett dina foton :-)

Du é bäst! Ha det bra och njut av livet!!

KRAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMM

2010-08-19 @ 22:30:55
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-