Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hello everybody

Igår kom det hit lite folk då och då som hälsade på mig och de var så snälla så. Amerikaner är verkligen väldigt snälla av sig. Vänliga. Vi åt kakor och Hotdogs och Lauren och hennes mamma tog med mig, Emily och Grace till Designer Shoe Warehouse, där jag fick köpt ett par Converse. Sedan åkte vi hem och hälsade på mer folk, kollade på The Blind Side (mycket bra film) och sedan åkte alla hem och jag och Grace åkte över till Wall Mart och jag fick köpt lite grejer som jag inte kunde packa i resväskan då det bara fick väga 23 kilo. Så det blev Shampoo, Tvål, Hårgrejer, en klocka och lite annat som man kan tänka sig behöva.

Nu ska vi snart åka till Kyrkan, men jag vet inte vilken tid det är. Detta kan bli intressant, jag har inte varit i en kyrka sedan min bror konfirmerade sig i början av sommaren..



Här är en söt nalle som jag fick igår också, som de har gjort på "Build a Bear". Jättesöt.

Haha och ja, det är Sunes sommar bakom, fick den av Frida när jag skulle åka.

Postat av: Mathias

Hehe, nice nalle ;D. Hoppas att kyrkan kommer att bli kul. SeS

2010-08-22 @ 15:20:41
URL: http://piasgrann.blogg.se/
Postat av: Dagge

Fiiiin fina skooor (y'

ÅÅåååh nallen har typ Uggs (y' hahaha♥

2010-08-22 @ 16:08:30
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: frida

är lite avundsjuk på nallens byxor.. (:

2010-08-22 @ 21:52:30
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-