Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag har gått på knä så många år i den här staden !

Hallå brus.
Jag är grymt förvirrad och önskar att jag kunde berätta allt för er men jag kan inte, inte än i alla fall. Det är inget farligt så oroa er inte nu, Emma klarar sig.
Jag har spenderat mina senaste dagar med Marcus, Johanna, Olivia och igår var jag med Farfar i Göteborg och det var mycket trevligt och det mötet hjälpte mig mycket. Farfar är riktigt bra, jag borde träffa honom oftare och prata. Om du läser detta farfar så tack så mycket för allt.
I tisdags mina vänner så hade jag och min underbara pojkvänn våran halvårsdag och vi hade bara bestämt att vi skulle ses halv 1 vid fontänen i Kungsbacka. Jag tog halv 12 bussen in, köpte honom en skjorta jag länge tänkt köpa och 10 röda rosor som jag sedan gav till honom. Han blev riktigt glad och det kändes bra, jag önskar att han visste hur mycket han betyder för mig men det kommer han nog aldrig förstå. Vi åkte i alla fall till Universeum efter lite eftertanke och efter att vi lämnat blommorna till hans snälla mamma som kom till stationen och hämtade dem. Vi var på Universum till 4 och det var mysigt, det finns mycket att se på och göra där. Efter det så åkte vi till Kungsbacka, gick genom hela staden, och satte oss på en bänk vid ån och bara satt där, skrattade så att vi fick ont i magen, pratade om allt från morötter till flugor på cyklar och bara njöt av situationen i över 1 timma tror jag. Sedan gick vi vidare och tillslut gick vi till Campino (där vi åt samma dag som vi blev tillsammans) och Marcus bjöd på pizza och vi satte oss på samma platser vi hade suttit på för ett halvår sedan. Det var riktigt mysigt och sedan gick vi ut till platsen vi först kysstes på en stund innan vi tog pendeln till Anneberg och tog cykeln hela vägen hem till Marcus hus och där såg vi på film. Hitta nemo och nåon film med ett så långt namn att jag inte minns men jag var vaken så den måste ju ha varit bra i alla fall. Jag hade den bästa halvårsdagen man kunde ha och sedan somnade vi, helt utmattade (eller i alla fall jag).
Dagen därpå var jag med Johanna och Olivia på kungsmässan en stund, det var roligt. Vi drog en donken också, inte helt oväntat och sedan gick vi några varv på Kungsmässan innan jag åkte hem och knappt gjorde något alls väldigt länge. Resten är hemligt tillsvidare, men igår var jag som sagt med Farfar och sedan åkte jag hem, åt och fixade lite innan jag åkte hem till Marcus som mötte mig på cykeln när jag hade gått nästan hela biten från pendeln och hem till honom. Vi pratade mycket och åt. Sedan kollade vi på Alice in Wondeland (som vi inte hade sett än!) men den var bra och sedan somnade jag i alla fall på¨andra filmen, haha, jag blir trött lätt. Men det var mysigt och nu vet ni lite vad jag har gjort. Hoppas det gjorde er gladare.
Ikväll kommer Johanna och hennes familj hit och vi ska äta middag tillsammans. Det ska bli mycket trevligt som vanligt abtar jag och nu ska jag lägga upp mer och mer och mer bilder från resan.

Och eftersom att min mobil är kass och att jag har en som är så gammal att mobilkamera inte ens var påtänkt då den var ny så har jag inga bilder från dessa dagar, jag är ledsen. Ni får tänka er några bilder så får ni en på mig här med min nya vän.

Postat av: Dagge

När får man reda på de där hemliga dåå? :D♥

2010-08-06 @ 15:28:58
URL: http://mysweetestthing.blogg.se/
Postat av: frida

dagge, du vet att ditt URL går till någon skolblogg va?

2010-08-06 @ 21:53:18
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Dagge

Yeahyeah whatever ;P

2010-08-08 @ 23:45:11
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-