Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis på födelsedagen Farfar!

Idag fyller du, min fina farfar, år
Det är nästan så att jag fäller en tår
För min farfar får jag inte se på länge nu
Men farfar jag vet att du alltid finns där ju
Du finns alltid där för mig
Var, hur och när jag än behöver dig
Du har lärt mig mycket genom tiden vi har haft
Det är faktiskt ganska pafft
Att jag ska få behöva leva med dig så långt bort
Men det är bara att ringa, i vått och torrt
Förra veckan åt vi fisk
Men det var på restaurang så vi slapp all disk
Det var en bra dag jag sent kommer glömma
En dag där min fulla hjärna jag fick tömma
På tankar och saker jag tänkt på
Kärlek, sorg, rädsla och då
Kändes allt så mycket bättre för mig
Jag behövde verkligen den dagen med dig
Farfar du är bara så himla go och gla
Du är helt enkelt den bästa farfar man bara kan ha!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-