Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Frågor som har trillat in:

vaaaaa? varför får du inte äta nötter? och hur kan du klara dig utan choklad? finns det ingenstans man kan köpa choklad i Texas?
Är allergisk mot nötter. Ledsen i ögat. Det är svårt det där med utan choklad. Men igår var vi ju på IKEA och dom hade riktig Svensk Choklad. Köpte 3 stycken i storlek av den största maraboun. Hehe.

jag skulle inte klara en dag i skolan. inga säckiga tröjor??? ALLA mina tröjor är säckiga.
Säckiga tröjor i USA = Tröjor som går ner till knäna ungefär.

Får man ha mobiler i skolan?
Nope, inga mobiler alls, ingen musik, ingenting med en av och på knapp. Filmerna är filmade med min Ipod.

Har du skor på dig hemma? (:
Amerikaner har tydligen skor på sig innomhus, det är sant!

När ni var i new york, var det någon i din grupp som hette Mattias? :P För det är min släkting och han åkte nyss på sånt också :) thihi
Helt ärligt så höll jag ingen koll på Killarna då jag inte umgicks med dem, men jag minns ingen som hette Mattias, tyvärr.

ahahahah gula skolbussar! :D
hur går det därborta?
Lärt känna några i din ålder i skolan och så?
Lära känna kanske är att ta i, när det bara gått 1 vecka, men jag har hittat några snälla personer som säkert skulle vara roligt att lära känna och de verkar vilja lära känna mig så det känns bra!

Svensk choklad, woho! (: Köpte ni någon BILLYS bokhylla eller vad det heter? haha :D
Hope är ett så fint namn!
Haha, nej köpte ingen men jag såg den!

Postat av: frida

busig du är som tar med dig ipoden till skolan då. <;



i amerikanska filmer har de skor på sig inomhus. läskigt...

2010-08-29 @ 20:35:28
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-