Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Europa med bil, Juli 2010! (Dag 4-5)

Torsdag 15 Juli!
Vi spenderade dagen i Prag, vi vandrade runt, sag en gigantiskk kyrka, väldigt vacker utsikt fran de högsta delarna av staden (som man fick GA upp till i 35 gradig värme) Men jag later bilderna för dagen tala för sig själva, en bild säger ju mer än 1000 ord, right?
























Fredag 16 Juli!
Tidigt tidigt skrek pappa genom väggen (vi hade tva olika rum) att vi skulle ner till frukosten. Kollade klockan och den stod pa inte mer än 7.28. Jag suckade, gick ner och at, suschade och satte mig i bilen. Vi stannade pa en del fina platser pa vägen till Graz och det tog nästan hela dagen att köra men jag antar att det var värt. Haha. Vi akte genom Alperna ocksa, och fick se lite snö pa nagon bergstopp i Österrike.










Postat av: Dagge

Frirst of all, va de skönt att "suscha"?? :D

Va ni på bron efter solnedgång? (: När vi va där.. Förra gången tror ja de va, så hälsade vi på min kusins halvsysters expojkväns pappa, komplicerat.. haha, och så typ tog han oss på någon jävla turist tur.. Skitsamma.. Hahahha xD Btw, Prags shoppingcenter, Palladium om jag inte minns fel, har illrar i djuraffären på nedersta våningen, De va pågrund utav dom ja blev typ iller besatt(y' :D

Hihi nu blev de långt, och jätte ointressant(: Puss♥

2010-08-06 @ 16:42:14
URL: http://mysweetestthing.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahah :)

Det var jätteskönt att sucsha !! och Ja vi var där efter solnedgången, det var finfint :)

2010-08-06 @ 16:46:03
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Siri

Åh va härligt, prag är en fin stad! Var och åkte därigenom tidigare i sommar när jag skulle ner till italien, sjukt mycket tunnlar i alperna haha!

2010-08-06 @ 17:33:00
URL: http://shambolic.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-