Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Emma was at Thildas house today

Haha, men ni får bilderna någon annan dag. Det var väldigt fint faktiskt, även om vi (Jag, Marcus, Dagge, Emmy och Thilda) inte gjorde så mycket mer än att leka med hundarna, skratta åt fisksorter, blöda på tårna, skratta åt det mesta faktiskt, gunga, ramla och tillslut säga hejdå. Vilket var svårt. Ser inte de tjejerna på väldigt väldigt länge nu. Galet är det och jag har knappt fattat det själv. Jag vill inte gråta men det går liksom inte att inte göra det. Det är tre tjejer jag verkligen kommer sakna så sjukt galet mycket.

Nu ska jag och Marcus kolla på Sunes sommar, äta choklad, bullar och dricka cola. Perfekt.

Postat av: Thilda

<3

2010-08-13 @ 00:13:39
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-