Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

06.07

Bussen åker om 15 minuter.
Jag är jättetrött.
Sociology - Web Mastering - US History - Algebra - Art.
Så ser mitt schema ut för terminen, samma varje dag, fattar inte hur eleverna står ut med det. Men det blir lättare för mig att hitta, haha. Borde äta frukost. Vi hörs om jag överlever andra dagen av skolan.

Btw, det blev så sent igår för att vi åkte till Granny och Papa nästan direkt efter skolan och åt middag och hallonpaj och tittade på film, spelade spel osv. Sedan kom vi hem kring halv 11 och bussen går som sagt om en kvart. 06.22.

Tänker på er där hemma, ni finns med mig och hjälper mig.

Postat av: Dagge♥

Web mastering... hmm är de typ web design eller dator kunskap..?

Kul att ha samma varje dag i ett helt år.. :O -.-

2010-08-24 @ 13:19:10
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Dagge♥

Web mastering... hmm är de typ web design eller dator kunskap..?

Kul att ha samma varje dag i ett helt år.. :O -.-

2010-08-24 @ 13:19:22
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-