Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Oboy! Vilket vackert väder!

Ja, som ni förstår (om ni har läst föregående inlägg) så har jag på något sätt tappat eller glömt mitt busskort någonstans där det inte hör hemma. Så oboyen som jag dricker nu säger vi är tröstätande/drickande. Nu ska jag sätta mig framför TV:n och titta på Disney Channel.

Postat av: ella

vad ska du göra på valborg?:)

2010-04-29 @ 21:05:29
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Maurlind ^^

Emma, den så kallade oboyen,är iaf inte värre än Sebbes oboy.

När jag hade ett Lan för typ ett halvårsen så var sebbe med. Han tog bara pulver och blandade med lite mjölk, det blev fan en geggig sörja.

Det blev sås ! fattar du sås, det som är så gött

det är ju göttare än mos, å mos som är så gött.

Men endå , mycket obypulver + mjölk = Saus !

2010-04-29 @ 22:31:53
Postat av: Emma

Hahaha, okej ;)

Ibland gör jag sås också, men jag försöker dämpa på det sen jag typ slutade träna...

2010-04-30 @ 11:42:50
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-