Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

min helg (kreativ rubrik)

Som ni vet så åkte jag till Olivia i fredags kväll och vi tittade på Dear John och pratade massor. Filmen var inte lika bra som jag hade hoppats, men vi får se den någon gång när man hör vad de säger ordentligt. Sedan somnade jag när vi kollade på Walk the line, men när jag vaknade på morgonen så tittade jag klart på den efterdsom att Olivia är svårare att väcka än skalman själv.
Vi åt frukost och tittade på Disney Channel lite innan vi drog hem till Dagge. Och på något sätt så var klocken helt plötsligt halv 6 när vi var hemma hos henne. Hela dagen hade gått. Men trevligt var det där, det var en stund sedan jag hälsade på Dagges hus men det såg lika dant ut som vanligt och hon hade juice hemma så då blev Emma glad. Sedan efter ett tag hos Dagge med Olivia så tog jag pendeln till Anneberg och till Marcus. Vi åt god mat och såg på TV tills jag tillslut somnade i soffan. Haha, men Marcus bar mig så fint till sängen och sedan somnade jag och sov riktigt gott hela natten tills larmet gick igång vid halv 9. Vi gick upp, och vid halv 11 blev vi skjutsade till pendeln som tog oss till Göteborg. Där såg vi på Toy Story 2 i 3D tillsammans med Frida och Embla. Haha, det var väldigt längesen jag såg den filmen, men den var fortfarande bra och det var mysigt.
Sedan tog jag en subwaymacka och vi drog hem. Nu vet jag inte riktigt hur jag mår, men det går över. Hoppas jag. Mår bara allmänt illa. Oboy hjälper som Johanna tipsade mig om för någon timma sedan.


Drog med ett par filmer till Olivia


Olivia bönföll mig att köpa lösgodis, så det blev en del..


Hemma hos Dagge!


Hos Marcus, haha. Fråga inte.


Embla och Frida (Lady Gaga!) på bion.


Haha, och jag och Marcus på bion. Och Fridas tummen upp..

Postat av: Din Thilda

Jag har likadana glas som marcus! FAN vad COOL jag ÄR :D

2010-04-25 @ 19:32:14
URL: http://fridaliljeberg.bogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-