Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Live from Spain!

Jodå, Här finns dator. Kostar dock 4 € för en timma, så jag kommer nog att spendera mestadelen av den tiden jag "köper" till att prata med mina nära och kära istället, men lite uppdatering kan ni väl få.

Idag har vi varit mest på stranden, eller vi har bara varit där så det finns inte så mycket att säga om dagen, mer än att jag har bränt min rumpa och det har varit väldigt varmt. Imorgon därimot ska vi åka till Puerto de Mogan, en jättemysig stad, och på vägen dit ska vi kolla in delfinerna i havet. Ska bli mysigt.

Hare gött tills vidare.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-