Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag är så trött

Men ni kan få en liten sammanfattning av dagen i 24 små fina punkter.

  1. Jag vaknade.
  2. Jag somnade.
  3. Jag vaknade igen.
  4. Jag gick upp och åt, ganska motvilligt, frukost.
  5. Jag klädde på mig, sminkade mig och sån skit.
  6. Jag sprang till bussen.
  7. Jag köpte 2 paket tuggummi.
  8. Jag åkte till skolan.
  9. Jag var i skolan.
  10. Jag gick till Willys med Marcus, Frida, Thilda och Oliver.
  11. Det haglade.
  12. Vi gick till skolan igen.
  13. Jag gick till Ica Maxi med Marcus, Ryssen, Oliver och Alex.
  14. Vi gick till skolan igen.
  15. Jag, Marcus, Oliver, Frida och Ryssen gick mot Kungsmässan.
  16. Vi stannade och kastade sten, blev rädda för nyckelpigor och skrattade.
  17. Ryssen gick, vi andra fortsatte mot Kungsmässan.
  18. Vi var på Kungsmässan.
  19. Jag gick till gymmet, gymmade, gick tillbaka.
  20. Vi sa hejdå vid stationen och sedan åkte jag hem.
  21. Jag åt pannkakor. 5 stycken.
  22. Jag tvättade av min katt, som varit i slagsmål och fått örat sönderslaget.
  23. Jag pratade i telefon med Marcus i nästan tre timmar, samtidigt som jag kollade på southpark och dating in the dark.
  24. Nu ska jag nog sova. Det lät jätteskönt.

Godnatt.  


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-