Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

idag köpte jag en kavaj

Fin rubrik, jag vet.
Jag åkte in till Göteborg för att köpa biljetter till bion i helgen med Frida och Marcus. Det visade sig sedan, när vi var på bion, att det var gratis för Silvermedlemmar, vilket jag och Frida är. Så det var ju mycket trevigt, gratis bio är ju aldrig fel.
Sedan följde vi med Marcus när han åt på McDonalds och vi satt och skrattade pt både det ena och det andra. Efter det så åkte jag och Frida till nordstan och Marcus drog och skäjtade med Mocke. Frida hittade en fin skjorta och jag en kavaj på rea och allt. Najjs Prajjs.

Ja, det fanns väl inte så mycket mer att säga om dagen.
Jo, Olivia och Dagge har kommit hem!!! Sverige äntligen! Jävlar vad jag ska klå upp dem när vi ses, haha, nej, jag ska vara så snäll så!

- bilden vill inte ladda upp sig, så den läggs upp senare -

update 23/4:
- bilden försvann från datorn, det var sågot seriöst fel med den, så här är en ny, från idag, när jag har kavajen på mig, dock syns den inte så bra, men strunt samma, det är en bild i alla fall. -



Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-