Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

godmorgon

Jag funderar på att gå ut med kameran idag, för det var längesedan. Och det håller mig undan från att tvingas träna denna ändå väldigt tråkiga söndag. Ibland är jag väl smart?
Annars är jag sjukt bio-sugen. Jag brukar vara på bio minst 1 gång i månaden, men jag har inte varit det sen den 6e januari nu, vilket är ganska sjukt. Om Frida fick mitt meddelande så ska vi nog gå på 3D versionen av antingan Toy Story 1 eller 2 nästa helg. Alltså, de där filmerna är skitgrymma.
Men, nu ska jag äta upp min marabou, vilket jag chockerande nog inte gjorde igår, och sedan får jag se om jag orkar röra på mig. Have a nice day.

Mot oändligheten... och vidare!

Postat av: vicke-hallon

du är bra på att fota.

2010-04-19 @ 00:31:38
URL: http://vickehallon.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-