Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Familjen Grann pratar ju även på semestern!

Emma stoppar in en boll innanför tröjan..
Sara: Hahaha! Vilken stor tutte!
Emma: Hahahahaha! Sara... man säger inte tutte när man är så liten som du!
Sara: Varför?
Emma: För att du bara är 6 år.
Sara: Jaha...
Emma: Du kommer fortsätta säga det va?
Sara: Jaaa.... hehehe.

-

Mamma: Emma, vi går och sätter oss längre bort.
Emma: Jag vet, jag hörde när ni sa det, jag sitter här.
Mathias: Emma är läskig, hon hör liksom allt man säger, alltid!
Emma: Va sa du?

-

Emma: OJ, vad jag känner mig tuff i den här hatten!
Mathias: Den passar faktiskt dig!
Emma: För det var nog ingen ironi i det jag sa..
Mathias: Ne, men ellerhur! Den passar jättebra på dig!
Emma: ....
Mathias: Det var ironi i det du sa va?
Emma: .... ja.


Postat av: Frida

ella har sagt tutte sen hon började prata. jag undrar varför...

2010-04-08 @ 15:47:27
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-