Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

det är dags för fredagsmyyyyyyyys

Japp, idag är det fredag folket, för er som hade missat det, och min väska är fylld med lösa pollys eftersom att påsen var öppnad och upp och ner vänd i den. Men livet leker ändå.
Efter skolan idag träffade jag och Dagge på Olivia utanför MoveIT och vi gick till kungsmässan en stund och tjattrade. Trevligt trevligt. Men sedan skulle Olivia åka och Dagge skulle träna så det blev till att åka hemmåt. Jag tänkte åka till Olivia sedan också om min moppe strartar, det ska gå! Så nu ska jag äta något så att jag kommer iväg någon gång! Hörs imorgon då antagligen, eller senare, eller något. Någon gång, det har ju aldrig gått mer än två dagar utan att jag har bloggat, om jag inte har varit utomlands, så om det är söndag kväll och jag inte har hört av mig så kanske ni ska ringa polisen om ni saknar mig.

Haha, jag fattar knappt vad jag själv skriver längre. Nu ska jag äta istället. Tjo!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-