Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

8 tankar som går igenom huvudet när mobilen är död

1.) Vad är klockan? Kollar mobile... tusan.
2.) Men, jag smsar och säger att mobilen är död... tusan.
3.) Åh vad fint, det tar jag kort på... tusan.
4.) Vad är klockan? Kollar mobile.... tusan.
5.) Jag smsar Marcus och frågar om mitt busskort är hemma hos honom... tusan.
6.) Jag smsar en busbiljett!!... tusan.
7.) Jag smsar Johanna och säger att jag kom på bussen... tusan.
8.) Vad är klockan? Kollar mobile... tusan.

Man är verkligen beroende av den där.
Men nu sitter den på laddning, so don't worry, I'm alive again!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-