Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

1337

Eftersom att det här är mitt 1337e inlägg på den här bloggen så tänkte jag skriva något alldeles speciellt, och har suttit hela dagen och funderat på vad. Jag satt och funderade så att det nästan började lukta bränt här uppe och min syster kom upp och frågade vad jag gjorde.
Jag förklarade för henne att jag skulle göra ett roligt inlägg, och hon började genast tänka. Sedan sa hon till mig att vi kunde ta kort och lägga in dom på min blogg. Haha, min syster är så söt så jag bestämde mig för att hålla mig till hennes idé och fira mitt 1337e inlägg med henne. Hon har trots allt inspirerat mig till många inlägg här på bloggen. Härlig unge det där alltså.




Postat av: Frida

hahaha. sista bilden <3

2010-04-15 @ 20:39:33
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-