Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

top model 12

Nu börjar den nya säsongen av top model. Hade tänkt mig att jag skulle bli en lika trogen följar som alla de andra åren även i år. Tjejer som bråkar och tjejer som tror att dom är något, och sedan blir ägda, det är ju bland det roligaste att följa. Varje år har jag haft en favorit och 2 v åren så har den tjejen vunnit. Men inte förra året, jag minns inte vad hon hette men jag blev så arg när hon vann. Och det vet jag att jag inte är ensam om. Detta året får någon bra vinna, annars tänker jag ställa upp själv. Haha, okej, det skulle jag inte, men ändå.

Nej nu börjar det, 3an nu allihopa. Jag vet att ni vill.

Postat av: Carro

svar:godmorgon :)

2009-09-07 @ 09:08:13
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-