Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

text

Skoldag även idag, och jag har gått och grubblat över en del onödiga saker som harrypotter filmer och hur en hjärna funkar. Men det är inget intressant som ni behöver veta, ifall ni inte har lust då, i så fall så kan ni väl säga till. Jag tycker själv att jag fuskar lite med bloggandet. Jag lägger bara in bilder och ingen lång text längre, inte för att ni kanske orkar läsa mina långa texter om mörker eller mat, men det känns ändå inte som om det är en blogg jag gör när jag bara lägger in bilder. Då kan man ju lika väl ha bilddagboken, vilket jag då också har, fast jag nästan aldrig, updaterar den. Fast texter om texter kanske inte går hem i era intressen, eller vem vet, jag kanske ska skriva texter om texter om texter? Hur blir det då? En text som handrar om en text om texter, hängde du med? Det kanske till och med är det jag gör nu, eller faktum är ju att jag skriver en text om att skriva en text som handlar om text om text. Haha, okej nu fattar jag ingenting längre.

Okej, detta börjar ju urarta något gigantiskt. Det här kanske rent av är ett av de tråkigaste inläggen på länge, men text blev det ju tillslut i alla fall, inte den längsta, men text är väl text? Nej nu ska jag ine börja babbla om text igen. Text är ett väldigt fult ord egentligen, text, text, text..

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-