Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

när mpk09 öppnar munnen

Svenskan,
Andreas: Men! IFK Göteborg är ju inte ens ett lag! Dom flyger ju bara in massa Turkar från Brasilien!
Emma&Malin: Turkar från Brasilien? Varför skulle dom vara där? Hahhaa!
Andreas: Ja! Dom kanske är där och gör Kebab eller nåt!

Engelskan,
Engelskaläraren: What's a peer? Richard do yuo know what a peer is?
Hubbe(richard): No.. eh..
Engelskaläraren: Everybody in here are peers, what is it Richard?
Hubbe: SMARTSKALLAR!

KLF,
Krille(Läraren): Wow, det tog bara 5 minuter för den här klassen att bli tyst..
Jack: GE MIG ETT K!
Alla: K!
Jack: GE MIG ETT L!
Alla: L!
Jack: GE MIG ATT F!!
Alla: F!
Jack: Vad blir det?!?
Alla: KLF!

KLF, (lite senare)
Andersson: Blir man engelsk av att dricka te?

Det här firar vi med en vacker bild på Frida,
tagen med min fantastiska kamera på mobilen!


Postat av: FRIDA

DU SNODDE MIN!!!!!!!! O:O:O:

jag skulle ju ta den där med englsk ):

får skriva det på twitter istället... på engelska:D

2009-09-15 @ 22:26:07
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Frida G

Hahaha våran klass är fan underbar^^ Hahahha xD

2009-09-15 @ 22:42:27
Postat av: Frida G

Hahaha våran klass är fan underbar^^ Hahahha xD

2009-09-15 @ 22:42:38
Postat av: Emma

till,

FRIDA: Flåååt, men vi kan dela på den ;)

Frida G: Sjukt kul har vi i alla fall!

Frida G: Sjukt kul har vi i alla fall!

2009-09-16 @ 07:08:31
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-