Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

multimedia

Jag sitter här på multimedialektionne och gör inte speciellt mycket. Vi ska fortsätta mer nästa gång så alla sitter och spelar farmwill, jesper eller sitter inne på bdb och facebook. Jag satt nyss med Malin, Issa och Hubbe och spelade lite Uno på facebook, då jag losade något totalt. Hubbe vann, och kommer aldrig att låta oss glömma det antagligen. Sedan började jag måla på denna fina bilden i adobe illustrator. (typ paint). Väldigt vacker och välkomponerad, tycker ni inte?

Postat av: FRIDA LILJEBERG I SKOLAN

och jag kom med iderer:DDDD

2009-09-11 @ 10:46:10
Postat av: EMMA I SKOLAN

hahaha japp, utan dej så skulle detta mästerverket inte funnits. jag tror att världen tackar dig :)

2009-09-11 @ 10:48:30
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Malin

fantastiskt vackert, haha :) men röken var faktiskt riktigt snygg!

2009-09-11 @ 14:06:12
URL: http://mejline.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-