Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

medieproduktion

Hör har jag jobbat flitigt på lektionen, och tro inte något annat för det var det här vi skulle göra. Den här gången är jag helt ärlig. (inte för att jag inte är det alla andra gånger, hehe)

Annars rullar dagen på ganska bra, skolfotot gick väl okej och precis innan, när vi åt, så lyckades Frida skvätta sås på en ganska stor, synlig del på sin skjorta. Helt klart dagens när jag sprang, gapskrattandes till servetthållarna och tog en näve som hon sedan torkade sig med. Det blev en stor fet fett fläck, men då blir ju skolfotot minnesvärt i alla fall. Hahaha! Nej, jag tycker faktiskt lite synd om henne, fast ändå så var det så typiskt frida att göra något sånt.
Jag lägger in en bild när jag kommer hem, nu börjar lektionen igen.

Postat av: frida

sv: tack , desamma! :D

ja det kan vi! :) säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig! :D

2009-09-23 @ 15:49:14
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-