Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

lördag morgon

Oj, jag är uppe och klockan är bara 10. Haha, nej, jag vaknade av larmet på Olivias mobil. Idag ska jag till Öckerö på fest hemma hos Embla och måste iväg tidigt för att det är så långt bort. Kruxet ed det hela är att bussen går vid halv 12 och jag sitter här hemma hos Olivia (som btw fortfrande sover). Igår tittade vi på Pirates och åt pizza. Väldigt mysigt, glad gubbe på det. Men jag kommer nog inte att uppdatera förrän söndag kväll, då jag kommer hem och äntligen ska få sova i min egen säng igen.
Vad är det jag säger? Jag vill inte att det ska bli söndag kväll! Olivias säng är alltid lika go att vakna upp i, i alla fall om man är 2. När vi sover 3 i den så är det bara skönt att kliva ur sängen på morgonen eftersom att det är vääldigt trångt. Jag vet inte riktigt varför jag går in på det här ämnet här men det är väl lika bra att fortsätta. Ja tog en bild på Olivia och satte den som hennes bakgrundsbild på mobilen, haha, emma är busig! Jag ska se om jag kan få in den här också.

sweet dreams, men vad gör hon med armen? haha, det är och förblir ett olöst mysterium mna vänner, för nu ska jag ta och väcka ungen, vilket inte brukar vara lätt (kasta vatten på henne, dra i hennes hår, kitla henne eller skrika funkar inte!) Vi får se om jag hinner med bussen, annars får Olivia hlt enkelt skjutsa mig till Öckerö.  :)

Postat av: Oilvia

hahahahaha ditt as xD

2009-09-12 @ 11:22:51
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Tilda

Ingen träning på söndag heller då antar jag!? xD

2009-09-12 @ 21:56:42
URL: http://tildaanvildan.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-