Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

ikea ♥

Om det nu är möjligt, så kommer jag antagligen sitta ännu mer vid datorn nu.



Jag och mamma åkte till ikea idag och storshoppade lite. Haha, kan man säga så? Jaja, jag fick köpt ganska mycket. Som till exempel det här:


Sedan åkte vi vidare till kungsmässan, där jag fick tag på 2 par shoes. Så idag har det gjort ont i mammas plånbok. Haha! Men ett par av skorna var faktiskt på rea! Framsteg!


Postat av: Olivia

de finns inget bättre än en shoppingdag med mammsen <3 PAJBURNER !

2009-09-20 @ 18:50:27
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-