Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

i don't care if monday's black

Tuesday, wednesday heartatack, Thirsday never looking back.
It's friday I'm in love.


Okej, det är långt bort till fredag men man kan väl inte hjälpa vilken låt man går runt och sjunger på hela tiden. Har nämligen haft denna låten i huvudet sedan jag kom hem från kungsbacka denna halvregniga måndag. Ifall ni vill veta, så har jag gått runt och sjungt på reklam-låtar hela dagen. Som de här till exempel.

  -     -   
Fastighetsbyrån               Dell datorer                    Apollo

Annars har dagen varit helt okej, måndagar är ganska lugna med sovmorgon och bara två lektioner, så det är inte så mycket att klaga på, förrutom att jag är pank och att min mobil är sönder. Men annars leker livet för mig.

Postat av: Frida (Liljeberg)

look i'm as high as the sun! (((:

2009-09-07 @ 22:02:30
Postat av: Frida (Liljeberg)

min förra kommentar var väldigt nödvändig.

denna med. : D

2009-09-07 @ 22:04:05
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-