Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hold on and reach for the sun

Idag var det onsdag! (det känns som om jag börjar väldigt många inlägg så)
Väckningen gick igång som vanligt klockan 5.50 och där låg jag tills klockan närmade sig halv 7 då jag orkade mig upp för att äta frukost. Jag åt, som vanligt, till kvart i 7, då det är en halvtimma kvar tills jag ska sitta på bussen till skolan. Då gick jag upp, satte på radion, med Knappen och Hakim och satte igång att välja kläder. (Om ni väntar på att något intressant ska hända så kan ni ju sluta, haha) När jag väl hade sprungit till bussen som alltid kommer ut på vägen så att jag ser den precis när jag ser busshållplatsen, så satt jag där på bussen, med Frida och gjorde klart lite läxor. 
Vi tog bussen till skolan och sedan var det Svenska, Matte, Mat, Medieprodktion som gällde. Idag hände det dock inte lika mycket roligt som igår, men en del klockrena saker fick vi allt till. Sedan gjorde vi lite högar på gräsmattan utanför skolan och bildade lite fler gräsfläckar än vi redan hade för att sedan bege oss hemåt. Jag gick därimot till Kungsmässan med Frida och Nathalie och köpte en kalender som jag ska ANVÄNDA! Jag borde skaffa en kalender där det står att jag ska använda kalendern, men den skulle jag säkert tappat bort. Oj, vilket självförtroende jag har!
Sedan åkte Frida och Nathalie iväg och jag träffade istället Olivia och Johanna vid kungsmässan och vi vandrade några varv även idag. Skillnaden idag var att jag hade pengar (hade lånat pengar) så jag tog och köpte mig en tröja som jag läge stått och drägglat och surat över. Eftersom att jag aldrig haft pengar. Det är såklart ett England-flagga motiv på, men ni får se den när jag har på mig den nästa gång, för nu måste jag egentligen sitta med läxor. Vi tog också en fika, inte helt oväntat. Olivia hade en kupong på cafe trubaduren på 1 kaka och dricka och få 1 kaka och dricka på köpet. Så vi tre delade på det. Det är alltid lika roligt när vi ska dela på någo gott. Vi hotar nästan varandra till livet när det gäller milli-milli-mlillimeter av kladdkakan. Nej, nu får jag sätta igång med läxorna. Idol börjar ju trots allt om en halvtimma.

Detta är dagens bilder:


Emma, alltid lika fresht ansiktsuttryck.


Postat av: Anonym

sv: Haha din lilla tjuv! När hade du tänkt lämna tillbaka de björnbären då? ;)

2009-09-16 @ 21:11:34
Postat av: Tilda

Ja.. om du inte fattade så va de ja som skrev den förra kommentaren ;)

2009-09-16 @ 21:13:06
URL: http://tildaanvildan.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-