Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

ge mig england

Jag har under de senaste månaderna gått och blivit förälskad i storbrittaniens flagga. Jag ser tröjor, väskor och skor med motivet på och fastnar direkt! Jag vet inte vad det är med mig men jag har nog blivit lite småförälskar i landet. Och vem är egentligen inte det? Engelsmän är ju snyggast i världen..
Jag skulle ge bort ganska mycket för att få en resa till london nu. Emma vill ha! Emma vill ha!

Postat av: Frida

Hihi (a) Jag ska till London i okrober(;

2009-09-13 @ 22:03:52
Postat av: Emma

till frida: DU SKA DÖ!!!

2009-09-13 @ 22:09:27
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Malin

Engelsmän är INTE snyggast i världen, har du sett hur de flesta ser ut eller? :P

2009-09-14 @ 07:34:57
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Frida (Liljeberg)

min bricka! :D:D:D

vui får ta och åka dit när vi får pengar... om tusen år (((:

2009-09-14 @ 09:06:51
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-