Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

frida made my day

Nu funderar jag på att sova, jag har ändå inget bättre för mig än läxor. Jag behöver verkligen sova mer än jag gör, och har gjort de senaste veckorna. Dessutom så är morgondagen inte så jobbig, eftersom att 1 av våra 3 korta lektioner är inställd. Självklart den i mitten, men vi behöver ändå plugga endel så det kanske är bra för oss. (vi = jag (& dom som orkar plugga)). Engelska redovisning på tisdag, Multimediaprojekt, samhäll. Ja, jag kommer nog inte komma ut ur pluggandet imorgon, i alla fall inte levande.
Jag har egentligen inte så mycket att säga. Onsdagar brukar inte vara de roligaste, men de är ju klart mycket bättre än tisdagar och Frida gjorde dagen mycket roligare när hon skvätte sås över hela sin skjorta precis innan skolfotot som sagt. Jag har nog inte skrattat så mycket på väldigt länge och jag tror att gubbarna i matkön tänkte ganska intressanta saker om mig när jag satt och dunkade huvudet i bordet och skrek av skratt. Men, det är sånt man får ta, när man e crazy.


Postat av: Frida

det är faktiskt ganska synd om mig...



:DDDDD

2009-09-23 @ 21:35:51
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-