Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

ett inlägg

Jag sitter här i skolan i en datasal bland massor av
nördar som sitter och spelar olika spel. Allt från Tetris till WoW. Sedan är det jag. Jag, en liten tjej som sitter här och bloggar. Jag känner mig lite utanför men det var ju inget nytt. Jag bryr mig helt ärligt inte så mycket. Dom kan få nörda sig hur mycket de vill och skratta sina små nöffiga skratt, för jag kommer ändå att sitta kvar en stund till. Anledningen är att jag slutade för nästan 1 timma sedan och väntar på att Olivia och Johanna ska sluta där borta på MoveIT. Olivia slutar om 50 minuter så jag ska egentligen inte klaga, om det är det jag gör, när jag har en helt egen dator att fördriva tid framför. Jag ska idag få Johannas gamla mobil (anledning: inlägget under) och väntar på att jag ska kunna få den. Det är en spricka genom skärmen på den, men den funkar ju i alla fall. Jag ska verkligen hålla i den här mobilen tills jag har fixat min gamla, nya, förra eller vad man säger. Det är verkligen hemskt att leva utan! Jag googlade runt lite på mig själv och hittade en lite halvgammal bild som får förgylla detta väldigt intressanta inlägg.
Underbart. Imorgon är det fredag. Underbart. Imorgon får man pengar. Underbart.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-