Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

dubbel choklad & hitta nemo

Det var vad min kväll handlade om.
Jag och Olivia drog in på tempo och gissa vad vi såg? Nej, ni kan verkligen inte föreställa er! Ett glasspaket men mini-magnum glassar med 3 stycken dubbel choklad och 3 stycken dubbel caramell. (dom finns inte längre, och har inte funnits på 2 år!!) Vi köpte, under en viss tvekan (endast för pengarnas skull) och drog sedan hem till Olivia på min moppe i ösregnet. Jag såg absolut ingeting men ändå kom vi fram. Väl framme åt vi glass, spagetti, bacon och tittade på hitta nemo. Alltså, vi gjorde verkligen ingenting. haha! Men kul hade vi ändå, satt där och skrattade åt manetmannen, ponnyplutten, doris, brus och oaaaaaahhhaaaja! - Min. (hahaha)
Sedan skjutsade jag min lilla korvunge till bussen och åkte sedan hem i Olivias pyamasbyor i regnet. Kommer aldrig tröttna på den känslan. Här kommer 3 bilder jag tog med min (väldigt exlusiva) 0.2 megapixel-mobil-kamera.

Postat av: Frida (Liljeberg)

ååååååååh! jag köpte sånna glassar idag med! fast på ica maxi (((((((((((((((((:

2009-09-03 @ 21:58:15
Postat av: Frida (Liljeberg)

- hallå mitt namn är bruce

- HALLÅ BRUUUS!

så jävla underbart!<:

2009-09-03 @ 21:59:44
Postat av: Mårlind

serriöst ... 1337 är inte kul när ni skriver / säger det ... NI vet ju ändå inte vad det betyder ... aragghhh



Saker som stör mig : Lista:

1. ånna som säger 1337 , som inte vet innebörden av ordet

2. sånna som äter gurkor ..

3.Robert Patttttinson... han suger get balle

2009-09-04 @ 19:57:22
Postat av: Dante den håriga kamelen,

Mårlind har en poäng där

2009-09-07 @ 15:17:02
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-