Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

you go nicke!

Jusst det, DU ska rösta på Niklas. Nu. Okej?
DU DU DU, NU NU NU.
099-41405. Bara gö de.

För att vara helt ärlig så satt jag faktiskt och trodde att han inte skulle gå vidare. Det fanns så sjukt många bra ikväll (jag börjar låta som jurryn) och jag blev bara jätteglad när han gick vidare. Och det såg man ju att han själv blev också, sjukt bra ikväll. Aaah, jag måste dricka något.

Postat av: Frida

VOOOOOOOOOOOOOOOOOTEEEEEEEE!!!

2009-10-02 @ 21:58:35
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-