Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

''vi hoppar i vattenpölen!''

Nu ska jag dra mig mot moveIT gymnasiet där mina två muppar, Johanna och Olivia, väntar på mig. Artikeln om höstlovet är klar och till och med en fin bild fick jag in. Frida är då fotografen i dramat och egentligen ska det se ut som om vi hoppar i vattenpölen, men det ser ungefär ut som om vi står och gråter. Jaja, vissa kanska har ett så tråkigt höstlov, men det hoppas vi inte på. Nu ringer säkert mina vänner snart och skäller på mig för att jag inte är där, så nu går jag, lämnar Frida bakom mig, för hon är inte klar med uppgiften.
Simma lugnt, som sebbe skulle sagt.

Postat av: frida

men jag var visst klar. så det så

2009-10-07 @ 15:21:52
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Till Frida: Men inte när jag skrev texten ;)

2009-10-07 @ 19:52:19
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-