Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

smoothie

Jag kom precis hem och slängde ihop en ganska go smoothie, inte den bästa jag lyckats med, men inte heller äcklig. Men det kanske bara är jag som tycker att den inte är så god eftersom att halva ungefär består av äppeljuice, som jag inte gillar. Men men, livet är hårt när det är svårt, och när man bara har äppeljuice hemma. Jag slängde i lite av varje idag, Banan, Mango, Ananas, Apelsin, is och äppeljuice.
När jag tänker efter så var den ganska god ändå, den är ju förbövel snart slut och jag har inte ens skrivit ett helt inlägg ännu.
Eller, Nu har jag det.

Postat av: vesna.blogg.se

mums me smoothie =)

2009-10-01 @ 23:56:53
URL: http://vesna.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-