Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

regn

Är det bara jag som älskar regn? Så sjukt underbart. Speciellt när man är inne och bara hör ösregnet utanför. Men också när man bara står där ute och det varma sommarregnat droppar eller när det spöregnar så att man blir så blöt att man knappt behöver duscha på 4 veckor. Visst, man kan inte alltid älska det, men oftast så gör jag det. Jag har ingen aning varför men det är en mysig känsla på något sätt.

Nu ska jag gå och lägga mig till tonerna av spöregnat mot rutan. Härligt.

Postat av: Olivia

du är galen kvinna..

2009-10-06 @ 22:27:30
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-