Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

psykopatspindel

Den här filmen kan aldrig bli gammal. Lika rolig varje gång. Dock så somnade jag faktiskt i min fotölj, men vaknade i perfekt timing för slutet av filmen. Nu ska jag sova. Glöm inte att ställa tillbaka era klockor, mina vänner, vi får sova en timma längre nu. Toninght's gonna be a good night.

Postat av: Johanna

ohyeah det är ju en av mina favoritfilmer:DDD

2009-10-25 @ 15:55:52
URL: http://bobolinder.blogg.se/
Postat av: malin

When the Twilight falls

and the New Moon shows,

you'll wait for the Eclipse

so the Breaking Dawn will come



tänkte på dig när jag hörde den, du älskar ju twilight (H)

2009-10-25 @ 16:42:19
Postat av: Emma

åh älskar den :D

2009-10-25 @ 18:33:52
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-