Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

nu ska vi bara vänta..


(hahaha kolla fridas fot)

Nu är det bara att vänta. Jag satt med pengarna i handen innan. Vilken känska, jag har inte hållt i så mycket pengar på länge i kash. 1400 höll jag i, och då var jag som lyckligast.
Jag måste bara berätta, när vi gick där genom göteborg, för vi skulle till ica nära vid bergakungen så såg vi en kille, han kanske var 14 år eller något liknande, och han sprang fr att hinna med sin spårvagn. Dörrarna stängdes och han sprang fortfarande. Sedan stannade han så snabbt vid dörrarna att han råkade på något sätt fälla sig själv så att alla hans böcker föll framför honom. Spårvagnen åkte, och han plockade upp sina böcker. Skrattade lika mycket som jag och Frida. Hahaha. 


Jag, som lyckligast, imorse klockan 7 - och med pengar i handen.



Postat av: Frida

killen från mcdonalds.<3



men vad menar du (HAHAHAHAHAH) med "Skrattade lika mycket som jag och Frida." ?

2009-10-22 @ 22:20:43
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emma

han skrattade ju också xD

2009-10-22 @ 22:22:08
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Thildaa

:D :D Jag är så pepp va!

Tack som fan! Puss :)

2009-10-23 @ 09:44:11
URL: http://www.thildazimmergren.devote.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-