Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

nej nej nej

Nu stter jag här igen. Det är natt och jag borde sova. Men varför gör jag det då, sitter kvar? Sanningen är den att när mitt godis tar slut så brukar jag bli uttråkad och gå och lägga mig men som sagt så sålde Ica Maxi godis för 29 kronor kilot och jag köpte med mig nästan ett kilo. Med tanke på hur mycket jag har ätit idag annars så kan jag förstå att jag faktiskt ite orkar mer. Jag orkar inget mer godis.
Det lät konstigt, nu när jag sa det för mig själv alldelles nyss. Jag har faktiskt stängt påsen och lagt den på golvet för att jag inte ska falla för frestelsen. Jag ska ju för guds skull sova nu, och det går ju inte så bra med ett kilos sockerkick i kroppen. Nope. Tro mig, jag har testat. Flera gånger.
Men nu tror jag att jag ska sova. Imorgon blir det att åka till Olivia på party. Jag, Johanna och Olivia. Och såklart en massor av 14åriga pojkar. Det är det vi gillar bäst.

Postat av: Olivia

hahahhaha ;D lördags, myyyyyyyyyys

2009-10-31 @ 13:52:44
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-