Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

mmm samhäll.

prov imorgon, jag är redo för att börja plugga som ni ser på bilden.
Som ni också ser på bilden så ligger saxen farligt nära mitt hemmagjorda häfte med det mesta man ska behöva veta för ett Godkänt. För Vg eller Mvg så måste man kunna frågorna också men det tar vi sen. Ni behöver inte lägga märke till TVn eller boken i bakrunden, vi kan låtsas att ni inte ser dem, ellerhur? Häftet ser ganska ofarligt ut på utsidan eftersom att jag råkade kopiera min hand medans jag kopierade alla papper. Så jag satte den bilden på utsidan för att det helt enkelt ska se mer hemtrevligt ut. Sedan innan ni frågar så, Nej, jag har inte ätit choklad idag och fått en fläck på handflatan. Det är ett födelsemärke jag har där. 
Insidan av häftet, eller om man tittar på det från sidan, ser dock inte lika inbjudande ut. 29 dödligt fulla sidor med information om alla partier, partimedlemmar, ''ismer'', monarki, diktatur, kungen, och allt annat som man tydligen ska behöva ha nytta av i livet. 


Postat av: lolllo

Hahaha, ägd, jag har inga läxor till imorgon :P

vad läser du för bok fresten?

2009-10-08 @ 18:52:49
URL: http://andersbitch.bilddagboken.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-