Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

min intressanta onsdag

Jag startade min mobil på bussen imorse och på utsidan ser den ju likadan ut men den var helt annorlunda på insidan. Okej, kanske inte helt, men inte alls vad jag var van vid, men det lär jag mig väl. Det var mycket extrafunktioner som kanske gjorde den bättre, vet inte riktigt, men vi får bara vänta och se.
Sedan, väl framme i skolan (jag ska bara tilllägga att Frida inte missade bussen idag, en liten applåd för det), i alla fall, väl framme i skolan så hade vi Svenska och sedan något informationsmöte om yrken i en timma och sedan lite mtte efter det. Vi slutade med Mediaproduktion där vi just nu gör egna filmer. Stumfilmer dessutom. Kan ju bli intressant, det är ju inga mindre än Frida, Malin och Andersson som jag jobbar med. Efter skolan så träffade jag Olivia och Johanna på kungsmässan, där JAG bara tog ett glas cola istället för fika. (känner mig duktig). Sedan efter någon timma av tjöt på Linnéas så hämtade mamma upp mig och vi körde rakt in i Göteborg där jag hade min intervju på Condeco. Jag fick en till cola av den trevliga tjejen som intervjuade mig och mamma och pappa fick kaffe (ifall ni ville veta). Vi prtade i nästan 1 timma om allt som hade med resan, familjen, pengar, kompisar, tankar och allt att göra. Det känns bättre nu, att jag är lite mer säker på vad det är jag kanske tänker ge mig in på. Jenny (tjejen) var väldigt glad och det gick till och med ganska bra att prata engelska med henne en stund. Lite weard, men helt okej, jag tror inte att jag sa så mycket fel i alla fall. (hoppas jag)
Sedan köpte jag (=mamma betalar) en grillad ost&skink macka på condeco, där vi var, och vi tog bilen hem. Ja, det var ungefär det jag har hunnit med idag, känns ju bra att man har gjort något. Nu ska jag försöka plugga till Datakunskapen på fredag (lägg märke till att jag pluggar 2 dagar innan och inte kvällen/natten innan provet)

Jag lovade ju en massor av bilder, så här får ni några som jag har tagit idag.




Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-