Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I've got a feelin' ooooohoooo

Söndagskänslan har jag i alla fall. Inte precis min favorit men det är ju trots allt bara 1 vecka till lovet och imorgon ska tandställningen bort. När jag tänker på det så vet jag inte riktigt hur jag ska beskriva känslan. Sjukt konstigt är nog den bästa beskrivningen. Jag minns när jag åkte från skolan, 2 juni 2008. Jag satt på bussen mot kungsbacka och kände med tungan runt på tänderna ungefär hela vägen från Fjärås och till tandläkaren. Det tog mig ungefär 1 år att lära mig hur jag skulle le med den där järnsaken i munnen och nu, nästan 1,5 år senare så bryr jag mig inte alls längre eftersom att det inte finns någon som jag känner som inte har sett mig i den. Vad händer sedan när man tar bort den då? Kommer det t lång tid innan jag visar munnen igen då också, som det har gjort mednågra andra av mina vänner som har tagit bort den.
Allt återstår att se mina vänner. Spänningen stiger, men jag lovar att ta en final foto på mig själv precis innan jag gör entré hos tandläkaren imorgon.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-