Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

it's alive

Det är så kul att gå till bussen på morgonen. Man ser så bra vart man springer. Frida är någonstans där framme på bilden, men jag har inte kunnat urskilja henne själv, så lycka till.
Den gubben som är lite schizofren som alltid sitter och pratar med sig själv satt även på bussen idag. Han har varit tyst väldigt länge, kanske en vecka, men idag när Frida sa någonting som lät ungefär som
''Gjorde de de?!''
Och då gick han igång. Han vände sig om och halvskrek.
''Ja, de gjorde de!, sluta skyll ifrån er, de va ju ni de visste ni hela tiden!''
Frida och jag blev helt tysta, men sedan sa frida.
''Ja..''
Då blev han helt nuts.
''Ja! sluta skyll ifrån er, gå hem och kissa nu, vi kommer få dödsstraff allihopa''

Sedan fortsatte det, och fortsatte. Innerst inne tycker jag synd om den höga gubben, eller så kanske jag är rädd för honom. Jag vet inte skillnaden.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-