Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

imorgon får ni mycket att läsa..

..För mina vänner dissar mig på den enda hela dagen som vi kan vara med varandra. Dessutom är det fredagkväll och det betyder att jag inte kommer att ha några läxor eller annat att göra. Jag får väl helt enkelt se några nya avsnitt av hannah montana på disneychennel och äta glass ensam. Jag har fresten nästan inga pengar kvar så det kanske inte ens blir glass, eller godis. Vi kanske har popcorn hemma i alla fall. Kanske. Jag kan sitta här och uppdatera hela kvällen. Inte för att någon sitter hemma på en fredagkväll och läser bloggar, men ni har väl något att läsa på lördagmorgon då. Känner att den här texten börjar bli lite väl deprimerad, så vi hörs väl imorgon, ifall jag inte dör av uttråkning först.

Postat av: Frida

haha, bilden <33



men jag kommer nog att sitta och nörda din blogg, eftersom min träffa-vänner-dag kommer bli på söndag.

förresten så får du tårta imorgon. (får vi hoppas, tårta kostar pengar)

2009-10-15 @ 22:18:55
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ursäkta mej! vaddå enda dagen vi kan ses? har du glömt att de finns en dag som heter lördag? träning till 17-19 ftw!

2009-10-15 @ 22:32:24
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Emma

Ursäkta mig Johanna, men kan du inte läsa xD

enda HELA dagen vi kan ses

2009-10-16 @ 06:58:25
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-