Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hey I made it

Idag skulle jag gymmat, jag skulle spungit, jag skulle kommit utanför huset. Men matilda kände sig inte bra och ingen ville eller kunde följa med mig till Liseberg sista dagen. Så¨istället har jag suttit här hemme, hela hela dagen, läst, bakat, läst, tittat på tv och ätit.
Just nu sitter jag och tittar på One tree hill med en kärleksmums i knät.
Jippie vad roligt jag har. Fast One tree hill är jävligt bra, det går någon säsong på söndagar klockan sex som jag ahr börjat följa. Det är en ganska gammal säsong antagligen, eller det känns så, men jag får låna boxarna någon gång av min kära vän Olivia. Om ni ursäktar mig så ska jag avsluta min kaka nu.
Men, men, jag vill ha kaka. Kakmonstret vill ha kaka.




Postat av: Olivia

ONE TREE HILL <3<3<3<3<3

KAKAAAAAAAA <3<3<3<3 åh kakan....

2009-10-12 @ 20:56:49
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-